לוגו פוטואוטו

השכרת רכב אספנות לחתונה- כל המידע לקראת היום הגדול

רכבי אספנות הנם רכבים שנמצאים על הכבישים מעל 30 שנים. מדובר כמובן ברכבים מכל הסוגים: פרטיים, דו גלגליים, אוטובוסים, טנדרים וכו'. רכבי אספנות אסורים לתנועה בין השבות 07:00 עד 09:00 בבוקר וחל עליהם איסור להוביל מטען. מה שכן יכולים בעלים של רכבי אספנות לעשות, זה להציע שירותי הסעה ייחודיים לחתן וכלה, ולספק להם הגעה וכניסה מרגשות ובלתי נשכחות לאירוע. המאמר הבא עוסק בדיוק בשירות המגניב הזה וכל הקשור אליו- השכרת רכב אספנות לחתונה.

רכבים עם נשמה

ישנן יצרניות רכב שיצרו דגמים הנחשבים לקלסיים ובלתי נשכחים במיוחד: יגואר, קורבט, מרצדס, רולס רויס, קאדילק ועוד. מכוניות אלה ניחנות בעיצוב יוקרתי ומסוגנן, הן מזכירות לנו תקופות בהן הגברים היו ג'נטלמנים והנשים לבשו שמלות מפוארות ואלגנטיות. הרומנטיקה הייתה באוויר והמכונית היוותה חלק חשוב ביצירת התמונה הכוללת, שהייתה מיוחדת במינה. רבים מתגעגעים לתקופה זו, למרות שחלקם נולדו שנים רבות מאוחר יותר. בעלי רכבי האספנות נהנים בין השאר לתחזק את הרכבים ולפיכך, רכבי האספנות מתוחזקים ונראים על פי רוב יותר טוב מהרבה רכבים חדשים. ניתן לומר שהמכוניות הקלסיות של פעם הן מכוניות עם נשמה. הן לא סתם מכוניות, הן נוסטלגיות ומשדרות לנו הרבה דברים שכלל לא קשורים לעולם המוטורי. 

השכרת רכב אספנות לחתונה

השכרת רכב אספנות לחתונה הפכה בשנים האחרונות, כמו הרבה דברים אחרים לטרנד של ממש. זוגות צעירים רבים כך מסתבר, אוהבים רכבי אספנות ונהנים מכל מה שהם מייצגים ואת האווירה המיוחדת אותה הם מספקים. אי לכך, קמו לא מעט חברות המספקות את השירות ובניהן חברת פוטואוטו, המספקת מגוון רחב של רכבי אספנות מפוארים ושמורים לתפארת. תוכלו לשכור את הרכב לכל יום האירוע, לנסוע בו לכל הסידורים של יום החתונה וליהנות מרכב מפנק, נהג צמוד, שמפניה טובה ורוגע, שהוא אחד האלמנטים החשובים ביותר לחתן וכלה ביום נישואיהם. השכרת רכב אספנות זו החלטה מצוינת, המשלימה היטב את אירוע החתונה שלכם. היא תביא אתכם לרגע החשוב בחייכם בתחושה נעימה של נינוחות ושלווה.  

בחירת הרכב לאירוע

רכבי אספנות לחתונה מגיעים בעיקר מהדגמים הקלסיים המפוארים והמפנקים ביותר שישנם. אלה רכבים מרווחים, בעלי מושבי עור מהודרים ונוחים במיוחד. כולל הגה מהודר מעץ משובח, מנוע עוצמתי, מזגן שהוסף לרכב ובמקרים מסוימים, תופתעו לגלות אלמנטים מפנקים נוספים. כאלה שלא היו מביישים אף רכב חדש וחדשני כגון: מערכת סאונד איכותית ומערכות טכנולוגיות מתקדמות. חשוב לציין, רכב אספנות מגיע תמיד עם נהג צמוד שילווה אתכם לאורך כל יום האירוע ועד סיומו. אי לכך, הנסיעה תהיה מרגיעה, ללא חיפוש אחר חניה וכל מה שמטריד בנהיגה בעיר. תשתו, תתרווחו ותצרו כניסה מרשימה לאירוע החתונה שלכם. 

רק אתם ורכב האספנות שלכם

יום החתונה מאופיין באתרי צילומים, צלמים ומצלמות. אין ספק שאחד הרגעים היפים לצילום יהיה מקום חניה יפה, אולי בטבע או ליד הים. בו תוכלו לעצור רגע ולעצב לעצמכם מגוון תמונות מרשימות על רקע הנוף ורכב האספנות שבחרתם לעצמכם. ביימו, תצחקו, תשתטו, אלה רגעים בלתי נשכחים. לא בכל יום תהיה לכם הזדמנות לתעד את עצמכם על רקע רכב אספנות יוקרתי ויוצא דופן. נצלו את הרגע וצרו לעצמכם חוויה נוספת. 

חשוב לדעת מה לבקש

בבואכם לשכור רכב אספנות לחתונה, במידה ואינכם מתמצאים במיוחד בתחום, להלן מספר דגמים לרכבי אספנות יוקרתיים, שיעשו לכם את היום וחלק מהחברות מציעות אותם: 

  • פורד ת'נדרבירד 1966 – הקלאס של הקלאס, כולל מושבי עור, רכב מרווח ונעים. 
פורד תנדרבירד 1966
פורד תנדרבירד 1966
  • קרייזלר 1949 – דגם ייחודי של קרייזלר שעוצב כסלון מהודר לנסיעה.
  • דודג׳ דה לוקס 1947 – רכב אספנות מבוקש מאוד על ידי חובבי רכב. יש לו עיצוב קלאסי שבולט ממכוניות אחרות בתקופתו והוא עדיין במצב מצוין היום
דודג׳ דה לוקס 1947
דודג׳ דה לוקס 1947
  • אם ג'י 1951 – אחד מהרכבים היפים והמיוחדים ביותר שנוצרו איי פעם.
  • שברולט ביילאר 1956 – ישנה רק אחת כזאת בארץ וזה כנראה אומר הכל.
  • קאדילאק אלדורדו 1970 אס – קלסיקה מפוארת במיוחד עם גג נפתח.
  • מרצדס פגודה 1967 – הדגם הרומנטי שעשה תקופה על המסך הגדול בסרטי ג'יימס בונד. 
  • ג'יפ סטאר 1948 – לחובבי הג'יפים, רכב קלסי, מעוצב בצורה ייחודית, נעים ומרווח. 
  • קאדילאק אלדורדו מזהב 1970 – דגם ייחודי בצבע זהב מיוחד. 
  • הילמן 1932 – ג'יפ גדול ומיוחד שיקנה לכם גוד טיים אמתי, לחובבי הז'אנר. 

לסיכום

רכבי אספנות הם אלמנט מקסים ומיוחד שיהפוך את יום החתונה שלכם באמת לאירוע מסוג אחר. תיהנו "לשוט" בו במהלך היום ולהיכנס אתו לאירוע שלכם, והעיקר שיהיה מזל טוב. 

דילוג לתוכן