לוגו פוטואוטו

רכב אספנות לצילומים

רכבי אספנות בשל גילם המתקדם, הם רכבים נדירים. מרבית האנשים מכרו את רכבם הישן ועל פי רוב רכבים ישנים אלה הועברו בשלב מסוים לגריסה. אולם, ישנם אנשים שלא היו מסוגלים להחליף את רכבם הישן והאהוב בחדש. שמרו עליו על ידי כך שנהגו בו מידי פעם, תחזקו אותו באופן שוטף. היום לאחר שנים רבות, הוא עדין נוסע ונראה כמו כל רכב חדש אחר ומתקדם. ידוע שלרכבים היוקרתיים של פעם היה עיצוב מיוחד וכזה שלא רואים היום. כל רכב אספנות שנוסע על הכביש הוא אטרקציה גדולה והיום ניתן לראות רכבי אספנות לצילומים. לפניכם פרטים מלאים על הטרנד.

מיוחד ונוסטלגי זה שווה

רכבי אספנות הם נדירים, ישנם נדירים יותר וישנם נדירים פחות. אולם, ככלל מדובר ברכבים נדירים למדי. ישנם מקרים לא מעטים בהם אנשים מעוניינים להביא משהו נדיר ומיוחד במטרה לתפוס את תשומת ליבם של אנשים אחרים. ענפים מקצועיים בהם ניתן לפגוש בצורך הזה הנם: עולם האירועים ועולם הפרסום. ישנם בוודאי ענפי מקצוע נוספים בהם הדבר נדרש, אך אלה ללא ספק הבולטים ביותר.   

רכב אספנות לצילומים

בכל הקשור להשכרת רכב אספנות לצילומים, נשאלת השאלה, מתי נרצה או נרגיש צורך לבצע צילומים יוצאי דופן על מנת לתפוס את תשומת ליבם של אנשים? למשל, באירוע חתונה. חתן וכלה עשויים לרצות לבצע צילומים על רקע רכב אספנות או בתוכו. שיהיה מדובר מן הסתם, בתמונות מיוחדות שיהוו מזכרת נהדרת מהיום החשוב כל כך. דוגמא נוספת, צילומי דוגמנות, כל צלם דוגמנות ישמח לקיים צילומים של דוגמן או דוגמנית כשהם נשענים או יושבים ברכב אספנות מיוחד. אין ספק שיהיה מדובר בתמונות מיוחדות שכל מפרסם שישתמש בהן, יתפוס את עיני הציבור. בין אם הן מופיעות בעיתון, שלט חוצות או בכל פלטפורמה אחרת של פרסום. חברת פוטואוטו המומחית באספקת רכבי אספנות לימי צילום, תסייע לכם לבחור את רכב האספנות המדויק למטרה שלכם.

רגע לנצור

רכב אספנות לצילומים מהווה רגע קטן לנצור ולזכור, רגע שבו העולם מבחינתכם יעצור מלכת. תבוים התמונה, תצולם ותשמר בזכות הטכנולוגיה הדיגיטלית לעולמי עד. כל אדם כמעט מחפש לתעד רגעים מיוחדים בחייו אם באירועים, טיולים וכל רגע שראוי למזכרת. לעיתים, נוכל באמצעות עוד דחיפה קלה של הדמיון לייצר רגעים נדירים וחד פעמיים. במקרים אחרים נמנף אירוע חשוב ומיוחד באמצעות אלמנט חיצוני, שאינו קשור בהכרח לאירוע. אך יש ביכולתו לייצר שיא בלתי נשכח. רכב אספנות לצילומים נותן מענה מושלם לכל הצרכים שהוזכרו כאן. 

מה חשוב לבדוק לפני השכרת רכב אספנות לצילומים?

בבואכם לשכור רכב אספנות לצילומים ישנם מספר דברים שחשוב מאוד לבדוק לפני שמבצעים את העסקה:

  • רשיון רכב – בדקו שרישיון הרכב בתוקף ומיועד לרכב אספנות (רכב שנוסע על הכביש מעל 30 שנים).
  • ביטוח – בדקו שלבעל הרכב יש ביטוח חובה בתוקף וביטוח מקיף, ייחודי לרכבי אספנות בתוקף. 
  • תקינות הרכב – וודאו שהרכב תקין ומסוגל לנסוע על הכביש. אחרת, כנראה תאלצו לשלם לגרר על מנת שיביא את הרכב לאתר הצילומים. יש לציין, רוב מוחלט של רכבי האספנות תקין ומדובר ברכבים שנוסעים באופן תדיר על כבישי הארץ. 
  • רכב נקי – וודאו שטרם הצילומים בעל הרכב ינקה אותו וידאג לנראות מיטבית שלו. 

שוק תחרותי

אולי תתפלאו לשמוע אבל, קיימות חברות רבות המציעות רכבי אספנות להשכרה. לכן, כמו בכל ענף אחר חשוב לבצע סקר שוק קצר. מכיוון שקיימים פערים מסוימים, במחירי השכרת הרכבים בין חברה לחברה. מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של חברת ההשכרה. לצפות בתמונות של רכבים אותם היא משכירה, להתרשם מהמלצות של מי שעשו זאת לפניכם. לא פחות חשוב, לנסות ולאתר את הרכב המדויק שמתאים לכם במראה שלו ובמפרט הטכני שהוא מציע. חשוב לדעת, רוב גדול של רכבי האספנות לצילומים מוצעים על ידי חברות ההשכרה לשימוש יומי ביום האירוע שלכם. כלומר, חתן וכלה למשל יקבלו את הרכב בבוקר יום החתונה עם נהג צמוד, שייקח אותם לכל המקומות שבהם הם צריכים להיות לטובת סידורים אחרונים לאירוע. לרבות מקום מיוחד לצילום שלהם עם רכב האספנות. חברת פוטואוטו תספק לכם רכב אספנות ליום חתונה מושלם ובמחיר תחרותי.

הכירו את הדגמים הנחשקים ביותר

בבואכם לשכור רכב אספנות לחתונה, במידה ואינכם מכירים רכבי אספנות ואת הדגמים שלהם, להלן המלצה למספר דגמים מיוחדים, שיעשו לכם את יום הצילומים וניתן למצא אותם בחלק מהחברות: 

  • קרייזלר 1949 – דגם ייחודי של קרייזלר שעוצב כסלון מהודר לנסיעה.
  • דודג' דה לוקס 1947– רכב אספנות מבוקש מאוד על ידי חובבי רכב. בעל עיצוב קלאסי, מרווח מאוד.
דודג' דה לוקס 1947
דודג' דה לוקס 1947
  • קאדילאק אלדורדו 1970 אס – קלסיקה מפוארת במיוחד עם גג נפתח.
  • קאדילאק אלדורדו מזהב 1970 – דגם ייחודי בצבע זהב מיוחד. 
  • מרצדס פגודה 1967 – הדגם הרומנטי שעשה תקופה על המסך הגדול בסרטי ג'יימס בונד. 
  • פורד ת'נדרבירד – הקלאס של הקלאס, מושבי עור, מרווחת ונעימה
פורד תנדרבירד 1966
פורד תנדרבירד 1966
דילוג לתוכן