לוגו פוטואוטו

הכל על רכבי אספנות להשכרה

אז מתי משתמשים ברכבי אספנות להשכרה? ומי בכלל טורח לשכור אותם? תופתעו לשמוע, אבל היום צילומי אירועים, בעיקר בגני אירועים, אינם שלמים ללא מספר רכבי אספנות ברקע. ההגעה לאירוע עצמו לא כל כך משנה, כל עוד בצילומים החתן והכלה ייראו על רקע רכב אספנות מרהיב ביופיו. איפה שוכרים אותם? מה הם רכבי אספנות מומלצים? כל הפרטים כאן לפניכם.

רכבי אספנות להשכרה

השכרת רכבי אספנות לאירועים הפכה לטרנד חם מאוד בשנים האחרונות. הגעה לאירוע עם רכב אספנות, ובוודאי צילומים לצדו, משווים מראה נוסטלגי וייחודי לאירוע. דבר שכולנו רוצים שיהיה באירועים שלנו. ניתן להשכיר רכב עם נהג, שזה מאוד נוח. בעיקר כשפעמים רבות הנהג של החתן והכלה לא יודע כלל לנהוג ברכבי אספנות כאלה. מה זה בדיוק רכב אספנות? בישראל רכבי האספנות מוגדרים כרכבים שיוצרו לפני 30 שנה או יותר. כמובן שהגדרה זו נרשמת ברישיון הרכב, ועל בעל הרכב לעמוד בסטנדרטים מסוימים כיאה לבעל רכב אספנות.

מה כדאי לבדוק כאשר שוכרים רכב אספנות?

ישנם מספר דברים שמומלץ מאוד לבחון לפני שאתם שוכרים רכב אספנות

  • התאמה ייחודית – כל רכב אספנות הוא בעל מאפיינים משל עצמו. ישנם כאלה האוהבים רכבי אספנות אמריקאים, ישנם כאלה שאוהבים דווקא אירופאים. לכל אחד הרצונות שלו. בדקו שהרכב שאתם שוכרים מתאים בדיוק לציפיות שלכם. זה נכון במיוחד מבחינת המראה. לא כל רכב אספנות ייראה בתמונות כמו רכב האספנות שאתם רואים את עצמכם לצדו בתמונות החתונה.
  • תקינות – בדקו שרכב האספנות תקין. בסוף, מדובר ברכב בן מעל 30 שנה, ולכן הסיכוי שתהיינה בו תקלות לא מופרך כלל. בדקו היטב עם חברת ההשכרה, לפני יום ההשכרה עצמו, שרכביה מטופלים טוב טוב במוסך.
  • זמן מראש – בדקו עם חברת ההשכרה כמה שיותר זמן מראש וודאו שאתם משריינים לעצמכם את הרכב שמתאים לכם. לעיתים, כאשר מדובר באירועים שמתקיימים ביולי אוגוסט או בתקופות אחרות בהן יש ריבוי אירועים, רכבי האספנות לא יהיו זמינים כל כך.

אז איזה רכבי אספנות מומלצים?

ישנם מספר רכבי אספנות אמריקאים, שהם רכבי האספנות המומלצים ביותר, והנה כמה מהם: 

  • דודג' דה לוקס – שנת הייצור שלה היא 1947, הוותיקה בין המכונית כאן. היא הדור הראשון של הדגם. אמריקאים מאוד אוהבים אותה וקוראים לה לעיתים: "one sweet old car".
דודג' דה לוקס 1947
דודג' דה לוקס
  • פורד תנדרבירד – שנת הייצור שלה 1966, היא הדור הרביעי של הדגם, המנוע הוא 7.0 ליטרים, ויש לה הנעה אחורית. פרט פיקנטי מעניין, היא הופיעה בסרט ג'יימס בונד בו כיכב שון קונרי, וגם בסרטו של דיוויד לינץ wild at heart.
פורד תנדרבירד 1966
פורד תנדרבירד
  • לינקולן – נחשבת כמכונית היוקרה של פורד, והתחרתה שנים במכונית הקאדילק. אורכה הוא כ – 6 מטרים, ועלותה בערך 60 אלף ₪ בארצות הברית. גם זו, מכונית מאוד מרשימה לצילומי אירועים לאחר מכן.
  • קאדילק אל דורדו – שנת היצור שלה 1976, גם היא השתתפה בסרט, בסרט "הסנדק". יש לה מנוע 8 צילינדר, וכמות הרכבים אותה ייצרו מוגבלת מאוד.
קאדילק אל דורדו 1976
קאדילק אל דורדו
  • מרצדס  SL– מדובר במכונית שיצאה כבר ב1954 והרשימה מאוד את המבקרים, נחשבת כקלת משקל וספורטיבית. רובן של המכוניות מסוג זה הוצעו עם גרסאות שונות של גג קשיח וגג מתקפל. זהו רכב אספנות שמשלב גם קלאסיקה, גם ספורט, וגם יוקרה.
  • שברולט פיק אפ– שהפך לאחר מלחמת העולם השנייה לשימושי יותר וחזק יותר. הדגם הזה הפך לנפוץ ומבוקש בסוף שנות ה – 40. היום מחיר של אחד כזה, לפני שיפוץ יכול לעלות מעל ל 70 אלף ₪. שימו לב שבתור רכבי תצוגה לאירועים, מדובר ברכב מאוד אסתטי ומרשים.
  • שברולט קורט – נחשבת כסמל מכוניות הספורט של אמריקה. יש לה מספר דורות, כאשר הדור הרביעי משנת 1985-1984 הוא הודר המועדף לייבוא לישראל. מחירה, יחסית למכוניות אחרות, מאוד זול, גם במצב של שיפוץ.

המלצה מקורית

אם אתם מחפשים רכב אספנות להשכרה לאירוע כלשהו, חברה אמינה מצד אחד וברמה גבוהה מצד שני, שתלווה אתכם לאורך כל הליך השכרת הרכב, החל מההשכרה עצמה, דרך האירוע, ועד החזרת הרכב לחברה. חברה שגם תעזור בהמצאת אישורים כמו שצריך, ותטפל ברכב ובכל התיקונים הקשורים אליו. חברת פוטואוטו נועדה בדיוק עבורכם. החברה מתמחה גם במציאת רכבי אספנות לייבוא, וגם בהשכרתם לכל אירוע שאתם יכולים לחשוב עליו. בדקו באתר החברה.

לסיכום,

לפני שאתם שוכרים רכב אספנות לאירוע שלכם, אם זה חתונה או כל אירוע אחר. חשבו היטב מה מתאים לכם ואיזה רכב אתם רואים בדמיונכם בתמונות שתקבלו לאחר האירוע. בדקו כמובן את תקינותם של רכבי האספנות, וודאו את זמינותם זמן רב מראש. ישנם מספר מותגים אמריקאים אותם תוכלו לבחון, ביניהם השברולט קורט, המרצדס, והלינקולן. כולם רכבי יוקרה ופאר, שיוכלו להרשים את כל המבקרים באירועים שלכם. בסוף, מדובר באירוע שלכם ומומלץ להשקיע בחברת השכרת רכבים שתדאג לכם לרכבי האספנות המומלצים ביותר.

דילוג לתוכן